کشف یک کشور جدید توسط یک ایرانی !!!

خبر : جناب آقای دكتر احمدی نژاد ، رئیس جمهور مردمی ایران ، موفق به كشف كشوری جدید در قاره آفریقا شده و هم اكنون در حال تبادل فرهنگ و فن می باشند....
شرح:در طی یك عمل مكاشفانه آقای احمدی نژاد این كشور را كه هم اكنون ژیگول آباد نام گرفته است ، را كشف كرده اند.سخن گوی دولت در جواب پرسش خبرنگار شایعه كه پرسید ، این كشور به دردی هم می خورد ؟ در حالی كه با نگاهی عاقل اندر سفیه به خبرنگار ما نگاه می كرد و كاملا معلوم بود كه در دلش دارد به این خبرنگار نگون بخت فحش های ... می دهد ، اذعان داشت :
این كشور از لحاظ موقعیت استراتژیك در منطقه ای قرار دارد كه ما می توانیم موشك هایمان را در آنجا مستقر كنیم كه اگر احیانا نهنگ های قطب شمال قصد انجام عمل خصمانه ای نسبت به ایرانیان كردند ، ما اسرائیل را با خاك یكی كنیم.همچنین در ادامه مطلب در حالی كه دهان ایشان مملو از موز و آب هندوانه و كیك و پرتقال بود ادامه دادند :
همچنین ما با این كشور مهم كه انسان هایی كاملا با فرهنگ داشته در حال تبادل سوخت هسته ای هستیم و در قبال این سوخت ، این افراد برای ما سر نیزه هایی می سازند كه می توان روی آن كلاهك های هسته ای سوار كرد . البته به دلیل اینكه این اهالی با فرهنگ ژیگول آباد هنوز با فرهنگ لباس پوشیدن آشنا نبودند ، از آوردن عكسشان معذوریم.
در حاشیه این جلسه خبری ، رئیس جمهور ( همان رئیس قبیله ) این كشور تازه تاسیس به بیان مواضع كشورش در مقابل آمریكا پرداخت و گفت كه ازین پس به تحریم آمریكا می پردازد و محل سگ هم به غربی جماعت نمی گذارد و همه نیزه هایش را به ایران می دهد ، هیچ چشم داشتی هم به مال و منال ایران ندارد!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








Date : جمعه 10 آذر 1391 ا 9:15 Author : Milad ا